مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 08:152018-09-17سياسي

خدمت بیش از 4 هزار جهادگر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و 766 جهادگر در قالب 225 گروه جهادی در اردوهای سه تا 10 روزه در حال خدمت به مردم مناطق محروم این استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار گشتاسبی با بیان این مطلب افزود: 294 عرصه در حوزه عمرانی را مد نظر قرار دادیم که ساخت و تعمیر 37 مدرسه، ساخت 16 مسجد و حسینیه، ساخت 10 خانه عالم، لایروبی پنج قنات، 9 مورد دیوار کشی، جمع آوری شن های روان از هفت روستای سیستان، تعمیر و بازسازی 45 مدرسه در طرح هجرت نتیجه کار جهادگران در این زمینه است .

به گفته وی، توزیع 1400 سبد کالا، توزیع 9 هزار بسته لوازم التحریر، ایجاد 30 مورد فرصت اشتغال برای جوانان و نوجوانان، ارائه 190 مورد خدمات مشاوره از دیگر خدمات عمومی ارائه شده در عرصه های خدمت رسانی و مردم یاری در قالب این رزمایش است .

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز، شیفت ایثار در ادارات و کارخانجات و میز خدمت در مساجد نیز یکی دیگر از بخش های رزمایش اقتدار عاشورایی است .

وی با بیان اینکه امسال رزمایش اقتدار عاشورایی با ایام محرم همزمان شده است، گفت: برای اینکه در حوزه مسائل امنیتی یکپارچگی ایجاد کرده و بتوانیم از ظرفیت این رزمایش به خوبی استفاده کنیم 41 گردان بیت المقدس و 19 گردان کوثر را سازمان دهی کردیم تا از صبح روز تاسوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بیش از 4 هزار جهادگر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

خدمت بیش از 4 هزار جهادگر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان