مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 23:012018-09-16اقتصادي

سهم 70 درصدی مسائل داخلی در التهاب بازار ارز


سهم 70 درصدی مسائل داخلی در التهاب بازار ارز نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علت 70 درصد التهاب در بازار ارز داخلی است.

- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علت 70 درصد التهاب در بازار ارز داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معصومه آقاپورعلیشاهی، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز حراست بانک مرکزی در خصوص ردپای آمریکا در اغتشاش بازار ارز، اظهار داشت: هنوز این گزارش برای مطالعه به دست نمایندگان نرسیده است، اما در باره مشکلات پیش آمده در شبکه ارزی به مسائل داخلی بر می گردد، در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی هستیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: التهاب بازار ارز یک فرآیند است که از سال 86 آغاز شد و امروز به صورت دمل چرکی سرباز کرده است، بعد از شکل گیری فرآیند التهاب ارزی، مسائل داخلی و خارجی، مدیریت نادرست ارزی، بخشنامه های متعدد و انواع و اقسام تصمیم گیری ها لحظه ای به این امر دامن زد.

سهم 70 درصدی مسائل داخلی در التهاب بازار ارزوی تاکید کرد: می توان گفت: نقش مسائل داخلی در التهاب بازار ارز 70 درصد است، حتی اگر عنوان کنیم مسائل خارجی است، باید راه کار ارائه کرد.

آقاپورعلیشاهی، با اشاره به سیل انتقاد ها بیان داشت: در ایران همه منتقد شده اند کاش همه بعد از نقد راه کار ارائه دهند و همراه و همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 70 درصدی مسائل داخلی در التهاب بازار ارز

سهم 70 درصدی مسائل داخلی در التهاب بازار ارز