مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 16:352018-09-16سياسي

موافقت با ایجاد و تبدیل تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی


ایجاد و تبدیل تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی مورد موافقت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری، سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل، با بیان این مطلب اظهار کرد: در نود وچهارمین جلسه کمیسیون موافقت اصولی تاسیسات گردشگری استان، درخواست ایجاد و تبدیل 16 مورد تاسیسات گردشگری مطرح و با آن موافقت شد.

وی افزود: 8 مورد از این تأسیسات گردشگری را واحدهای اقامتی مهمان پذیر در مشهد مقدس به خود اختصاص داده اند که جزو واحدهای اقامتی ارزان قیمت و متناسب با توان عمده بازارهای هدف گردشگری مشهد است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان این که 50 درصد این تاسیسات با هدف تمرکز زدایی از مرکز استان در شهرستان های خراسان رضوی قرار دارند، ادامه داد: همچنین بقیه تاسیسات مورد تایید قرار گرفته، شامل مجتمع های گردشگری، محوطه های گردشگری و سفره خانه سنتی است که در شهرستان های نیشابور، سبزوار، درگز و فیروزه قرار دارند.

دیناری تصریح کرد: این تاسیسات گردشگری علاوه بر ارائه خدمات به زائران و گردشگران، دارای ماهیت گذران اوقات فراغت و سرگرمی نیز برای گردشگران هستند و به تعبیری جاذبه گردشگری انسان ساخت نیز به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با ایجاد و تبدیل تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی

موافقت با ایجاد و تبدیل تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی