مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 12:482018-09-16حوادث

کشف 126 کانتینر سوخت قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 126 کانتینر سوخت قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی هرمزگان در اردیبهشت ماه سال جاری از قاچاق سازمان یافته در سطح کلان باخبر شدند.

وی در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی میدانی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به شناسایی تعداد 52 کانتینر بارگیری شده در یکی از اسکله های رسمی با عنوان محموله سنگ و منواتیلن شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از فک پلمپ و بررسی اسناد موجود مشخص شد که قاچاقچیان با جعل اسناد گمرکی و اظهار خلاف واقع با عنوان محموله سنگ و منواتیلن به صادرات مواد نفتی اقدام کرده اند.

ملکی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی، صاحب این محموله، دستگیر شده است که پس از انجام تحقیقات لازم، مشخص شد با استفاده از همین شیوه، 74 کانتینر دیگر به خارج از کشور قاچاق شده است.

وی همچنین اضافه کرد: از این باند کشف شده، در مجموع 126 کانتینر کشف شده و تاکنون در این رابطه پنج نفر از اعضای باند مذکور دستگیر شده اند و تلاش ها برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 126 کانتینر سوخت قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در هرمزگان

کشف 126 کانتینر سوخت قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در هرمزگان