مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 10:452018-09-16اجتماعي

فعالیت داوطلبان هلال احمر برای مهر و محرم


رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از اجرای طرح های خادمین حرم مهرورزی، نیابت و خیر ماندگار در ایام محرم و همچنین، طرح ارمغان مهر برای تامین لوازم تحریر و اقلام بهداشتی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

- حبیب درگاهی در گفت وگو با ایسنا، در مورد برنامه های سازمان داوطلبان در ایام محرم اظهار کرد: سازمان داوطلبان در این ایام برنامه های خادمین حرم مهرورزی، طرح نیابت، خیر ماندگار یا اهدای خون را در دست اجرا دارد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به طرح نیابت گفت: این طرح همواره در طول سال اجرا می شود و توصیه ما به داوطلبان و علاقه مندان این بود که در این ایام روی این کار بیشتر متمرکز شوند.

در این طرح اعضاء و داوطلبان علاقه مند پس از ثبت نام و سازماندهی بر اساس توان و تعهد خود در زمان های مخصوص از خانواده های سالمندان، خانواده های محترم شهدا و جانبازان بازدید می کنند و به عنوان فرزند نداشته و یا به جای فرزند از دست رفته این خانواده ها بر اساس تعهد و تخصصی که به عهده می گیرند خدمت می دهند و به انجام امور مختلف خانواده می پردازند.

وی در مورد طرح خادمین حرم مهرورزی نیز تصریح کرد: این طرح در ایام محرم و صفر، به خصوص در دهه اول محرم و دهه آخر صفر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت داوطلبان هلال احمر برای مهر و محرم

فعالیت داوطلبان هلال احمر برای مهر و محرم