مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 10:352018-09-16اجتماعي

فعالیت 930 خودروی مجاز سرویس مدارس در گرگان


رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: امسال 11 شرکت سرویس مدارس در گرگان با استفاده از 930 دستگاه خودرو سواری و ون فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد سالاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت ها در قالب شرکت های حمل و نقل درون شهری از سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان مجوز دریافت کردند.

وی افزود: امسال برای نخستین بار سامانه سپند(سامانه پایش ناوگان دانش آموز) راه اندازی شده است.

بخشی از نظارت بر این سامانه بر عهده آموزش و پرورش، بخشی برعهده سازمان حمل و نقل و بخشی نیز بر عهده شرکت های مجاز سرویس مدارس است.

سالاری ادامه داد: خانواده ها، مدیران مدارس، رانندگان مجاز و شرکت های دارای مجوز باید در این سامانه ثبت نام کنند و همه کارها از طریق این سامانه انجام می پذیرد.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: مراحلی برای اخذ مجوز رانندگان در نظر گرفته شده تا راننده صلاحیت لازم را هم از نظر فنی و هم عمومی کسب کند.

وی با اشار به راه اندازی اتوبوس های دانش آموزی، گفت: این اتوبوس ها در محورهای مختلف، به صورت ویژه دانش آموزان را از محلات مختلف به سمت مرکز شهر و بالعکس جا به جا می کنند.

سالاری یادآور شد: در ایام تحصیلی، تعداد ناوگان اتوبوس سطح شهر به 80 دستگاه افزایش می یابد تا کار سرویس دهی به مردم و دانش آموزان را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 930 خودروی مجاز سرویس مدارس در گرگان

فعالیت 930 خودروی مجاز سرویس مدارس در گرگان