مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 08:502018-09-16اجتماعي

پیش بینی ورود 20 هزار زائر خارجی اربعین از مرز آستارا


پیش بینی می شود در اربعین امسال، حدود 20 هزار نفر از زائران خارجی اربعین با گذر از مرز زمینی آستارا، رهسپار کربلای معلی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا اسحاقی پس از پایان آیین تکریم از فرمانده انتظامی پیشین و معارفه فرمانده انتظامی جدید آستارا که در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید تمهیدات نهادهای مرتبط برای برگزار شدن اربعین سرور و سالار شهیدان در استان گیلان به نحو احسن باشد.

وی با بیان اینکه استان گیلان و شهرستان آستارا به عنوان دروازه ورود مسلمانان حوزه قفقاز و آسیای میانه شناخته شده است، ادامه داد: در سال گذشته با افزایش 50 درصدی تردد زائران اربعین حسینی (ع) از بندر مرزی آستارا مواجه بودیم.

وی افزود: پیش بینی هایی می شود که در اربعین امسال بیش از 20 هزار زائر خارجی با گذر از مرز زمینی آستارا به مقصد کشور عراق جهت شرکت در مراسم روز اربعین حسینی رهسپار شوند.

سردار اسحاقی در بخش دیگر سخنان خود به مقوله قاچاق اشاره کرد و گفت: عمده قاچاق صورت گرفته در استان گیلان قاچاق مواد مخدر و سوخت به داخل گیلان است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا از اول امسال حدود 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در گیلان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 50 درصدی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ورود 20 هزار زائر خارجی اربعین از مرز آستارا

پیش بینی ورود 20 هزار زائر خارجی اربعین از مرز آستارا