مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 16:402018-09-15اقتصادي

عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر آغاز شود


استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی پیشرو است، از مدیران خواست در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی همکاری کنند و گفت: - پروژه ها متعلق به بنده و شما نیست بلکه مربوط به نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ناصر نیک بخت شنبه 24 شهریور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: در استان همدان نزدیک به 600 پروژه تا کنون به بخش خصوصی واگذار شده و 400 تا 500 پروژه دیگر را نیز می توانیم واگذار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه این به نفع ماست که پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: 400 هزار میلیارد تومان پروژه تمام نشده از سنوات قبل وجود دارد که دولت و نظام نمی تواند آنها را به اتمام برساند.

نیک بخت از تلاش دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز رضایتمندی کرد و یادآور شد: در بخش تأمین داروهای مورد نیاز و کمیاب تلاش بیشتری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر آغاز شود، گفت: این بیمارستان در سایت گردشگری باغ میوه همدان قرار گرفته که با گردشگری مغایرتی ندارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بیمارستان 1000 تختخوابی همدان به منطقه خدمات دهی خواهد کرد، ادامه داد: گردشگری عمده کشور گردشگری سلامت است که این بیمارستان نیز می تواند به گردشگری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر آغاز شود

عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر آغاز شود