مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 14:472018-09-15حوادث

باند سرقت زیورآلات در شیراز دستگیر شدند


فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارقان زیورآلات در شیراز خبر داد و گفت: درچند روز اخیر سه باند بزرگ سارقین زیورآلات، مواد غذایی و کالاهای گران قیمت کشف و 23 سارق دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار احمد گودرزی ظهر امروز در تشریح جزییات دستگیری باند سارقان مسلح زیورآلات در شیراز اظهار داشت: در روز های اخیر سه باند بزرگ سارقین مسلح دستگیر و 23 نفر به مراجع قضایی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در پی دستگیری اعضا سارقین اعضا باند زیورآلات به بیش از 200 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: اعضای این باند از استان های جنوب کشور و سه نفر از آنان زن بودند که در هفته گذشته توسط ماموران آگاهی دستگیر شدند.

گودرزی گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی این باند ها متلاشی و در درگیری مسلحانه 15 نفر از اعضای آن دستگیر شدند و 8 دستگاه خودرو سرقتی و مقداری فشنگ و اسلحه از آن ها کشف و ضبط شد همچنین 2 نفر از اعضای این باند زخمی و در بیمارستان بستری هستند.

وی با اشاره به دستگیری اعضای باند مواد غذایی و کالا های گران قیمت بیان کرد: این سه باند در استان های خوزستان، بوشهر، اصفهان، البرز و فارس اقدام به سرقت از منازل می کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: اموال کشف شده از این سه باند در پلیس آگاهی شیراز واقع در خیابان کارگر قرار دارد و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت زیورآلات در شیراز دستگیر شدند

باند سرقت زیورآلات در شیراز دستگیر شدند