مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 13:052018-09-15بين الملل

تلاش خانواده عهد التمیمی برای سفر به ایران


پدر عهد التمیمی ، دختر مبارز فلسطینی اعلام کرد که علیرغم ممنوع الخروجی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی خانواده او در تلاش است تا سفری به ایران داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باسم التمیمی، پدر عهد التمیمی، دختر مبارز فلسطینی در گفت وگو با پایگاه خبری اخبار الیوم گفت: ما قصد سفری اروپایی-عربی به منظور شرکت در فعالیت های مرتبط با مقاومت فلسطین و نیز تجربه هشت ماه زندان عهد را داشته ایم اما این رژیم چند ساعت قبل از سفر درحالی که در مرز فلسطین و اردن آماده خروج از کرانه باختری بوده ایم به ما اعلام کرد تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج هستیم.

رژیم اشغالگر درباره دلایل منع این سفر یا مدت آن چیزی نگفته است اما ما در تلاش هستیم تا به امان و از آنجا به ایران برویم و در فعالیت های مربوط به مسأله فلسطین شرکت کنیم و بعد از آن قرار است عهد میهمان شبکه العالم باشد تا به خاطر شجاعتش در برابر رژیم اشغالگر از او تقدیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عهد التمیمی ، دختر مبارز فلسطینی پیش از این در رابطه با امکان سفرش به ایران گفته بود: من پیامدهای سفر به ایران را به خوبی می دانم ممکن است دوباره به زندان برگردم اما زندان مرا نمی ترساند، طبیعتا زندان سخت است اما نمی گذاریم به مانعی در برابر ما تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش خانواده عهد التمیمی برای سفر به ایران

تلاش خانواده عهد التمیمی برای سفر به ایران