مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 11:282018-09-15سياسي

تشییع پیکر 9 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در کرمان


کرمان فردا میزبان پیکر مطهر 9 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با روز یکشنبه 25 شهریور ماه و ششم محرم الحرام، کرمان میزبان 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم محمدنبی محمدی از  لشکر فاطمیون است ، آیین استقبال از این شهدا ساعت 9 و 30 دقیقه در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

محمدمهدی ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم فردا پس از مراسم استقبال از فرودگاه کرمان به سمت معراج شهدای کرمان مشایعت می شود و مراسم وداع با پیکر مطهر شهدا نیز همان روز پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه بعد از قرائت زیارت عاشورا پیکر مطهر 9 شهید گمنام و شهید مدافع حرم از حسینیه ثارالله به سمت میدان عاشورا تشییع می شود، افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام برای خاکسپاری به سمت سپاه ثارالله استان کرمان تشییع و شهید مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تدفین می شود.

ابوالحسنی اظهار کرد: پیکر مطهر دو شهید گمنام نیز برای تشییع و خاکسپاری به سمت شهر بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان منتقل و روز سه شنبه تشییع و تدفین می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر 9 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در کرمان

تشییع پیکر 9 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در کرمان