مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 10:042018-09-15اجتماعي

میزبانی کرمانشاه از 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام در این شهرستان تشییع می شود.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه خبر دادمیزبانی کرمانشاه از 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام در این شهرستان تشییع می شود.

سردار مرادعلی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام بار دیگر استان شهیدپرور و ولایت مدار کرمانشاه را به وجود خود معطر خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: این شهیدان والامقام، قهرمانانی هستند که در دوران هشت سال حماسه کربلای ایران اسلامی براساس دستور ولی فقیه زمان به وظیفه خود عمل کردند و به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بودند پایدار ماندند و جان خود را تقدیم کرده و در نتیجه عزت، سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس اسلامی به همراه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی کرمانشاه از 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس

میزبانی کرمانشاه از 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس