مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 09:452018-09-15بين الملل

سخنگوی جان کری: پمپئو از دیدار کری با ایرانی ها مطلع بود


در ادامه جنجال هایی که اظهارات جان کری درباره دیدار با محمدجواد ظریف به راه انداخته، سخنگوی این وزیر خارجه پیشین به اظهار نظر مایک پمپئو در این خصوص پاسخ داده و تصریح کرده است که کری درباره دیدار با مقامات ایرانی به پمپئو اطلاع داده بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، سخنگوی جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا که در مذاکرات هسته ای ایران به عنوان نماینده آمریکا حضور داشت، بی سابقه دانستن دیدار کری با وزیر خارجه کشورمان از سوی مایک پمپئو، وزیر امور خارجه فعلی آمریکا را به سخره گرفت و تصریح کرد که کری درباره گفت وگویش با مقامات ایرانی به پمپئو اطلاع داده تا او از تفکرات طرف ایرانی آگاه شود.

مت سامرز، سخنگوی کری گفت: جان کری همچون تمام وزرای خارجه دیگر ارتباط خود را با همتایان پیشینش در سراسر جهان حفظ کرده و اوایل سال جاری میلادی در گفت وگوی تلفنی مفصلی با پمپئو درباره جزییات آنچه که درباره دیدگاه ایرانی ها به دست آورده، صحبت کرده است.

این سخنگو تصریح کرد: هیچ چیز از این دولت پنهان نمانده است.

وی در ادامه گفت: کری نیز همچون نزدیک ترین متحدان آمریکا بر این باور است که موثر ماندن تعهداتی که ایران بر مبنای توافق هسته ای به آن متعهد شده است، اهمیت دارد؛ توافقی که جهان چند سال را صرف مذاکره برای آن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی جان کری: پمپئو از دیدار کری با ایرانی ها مطلع بود

سخنگوی جان کری: پمپئو از دیدار کری با ایرانی ها مطلع بود