مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 21:312018-09-14سياسي

چه کسانی در تصویب پیمان های پولی کارشکنی می کنند؟


طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دوجانبه با دلایل غیرکارشناسی برخی نمایندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس رد شد و تعجب کارشناسان و مردم را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دوجانبه در تجارت خارجی، در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رد شد.

طرحی که یک فوریت آن 13 تیرماه سال جاری در صحن مجلس به تصویب نمایندگان رسیده بود.

پیگیری ها از نمایندگان مجلس و گفتگو با یکی از نمایندگان حاضر در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس حاکی است که مدیران و کارشناسان بانک مرکزی عامل اصلی مخالفت و رد این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس بوده اند و تلاش بسیاری کرده اند که این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس رأی نیاورد.

همچنین برخی نمایندگان مجلس از جمله الیاس حضرتی نماینده تهران و حسن نژاد نماینده مرند و جلفا نیز با دلایل غیرکارشناسی، با طرح مذکور مخالفت کردند.

مخالفت های غیرکارشناسی در کمیسیون اقتصادی مجلس محمدحسن نژاد، نماینده مردم مرند و جلفا پیش از این درباره علت رد این طرح در کمیسیون اقتصادی گفته بود: طرحی که با عنوان الزام دولت به پیمان های پولی دوجانبه به مجلس ارائه شده بود طرح بسیار ضعیفی بود و نه تن ها منجر به مقابله با تحریم ها نمی شد بلکه منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در تصویب پیمان های پولی کارشکنی می کنند؟

چه کسانی در تصویب پیمان های پولی کارشکنی می کنند؟