مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 14:562018-09-14سياسي

قوه قضاییه با قاطعیت، سرعت و عدالت با عوامل مشکلات اقتصادی برخورد کند


اگر دشمن با ما جنگ اقتصادی دارد چرا عده ای آب به آسیاب آن ها میریزند؛ ما از قوه قضاییه می خواهیم با قاطعیت، سرعت و عدالت با عوامل داخلی مشکلات اقتصادی برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سیدمجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: اگر تقوا آمد همه چیز خواهد آمد، اگر جامعه ما و همه افراد آن خدا را مدنظر داشته و کار را برای خدا انجام دهند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد چرا که عاقبت خیر از آن انسان های باتقوا است.

وی افزود: ابعاد شخصیتی انسان در آیات مختلف قرآن مشخص شده است، خداوند به ملائکه می فرماید که می خواهد در روی زمین برای خود خلیفه بیافرینم و این نعمت بسیار بزرگی است، اما ملائکه در جواب از خداوند سؤال می کنند که می خواهی کره زمین را مرکز خون ریزی و ظلم کنی؛ در توصیف این گفته ها می شود گفت که شخصیت انسان دارای دو وجه است اگر انسان متکی به ایمان شود رستگار خواهد شد و اگر متکی به شیطان شود به پست ترین پستی ها کشیده می شود.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اگر بخواهیم نمایش انسان را مشاهده کنیم باید در روز عاشورا و در کربلا دید، چرا که در آن روز بعضی انسان ها از خدا بریده و اسیر مال، مقام و دنیا می شوند و به همین دلیل نه به طفل رحم شد و نه به جوان، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با قاطعیت، سرعت و عدالت با عوامل مشکلات اقتصادی برخورد کند

قوه قضاییه با قاطعیت، سرعت و عدالت با عوامل مشکلات اقتصادی برخورد کند