مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 14:062018-09-14سياسي

نباید از پیام عاشورا غفلت کنیم/ دشمن آرزوهای خود را به گور خواهد برد


دشمنان گمان می کنند با فشار اقتصادی خواهند توانست مردم و انقلاب اسلامی را به زانو درآوردند اما دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بیرجند، اظهار داشت: تقوا یعنی مواظب باشیم آسیب نبینیم چراکه اعمال، رفتار و گفتار ما همه در زندگی اثر می گذارد.

وی با بیان اینکه آنچه در روز قیامت دست انسان را خواهد گرفت پرهیزگاری و عبادات انسان است، بیان داشت: انسان گاهی اوقات با مسائل، ساده و سطحی برخورد می کند.

امام جمعه موقت بیرجند اعلام کرد: اعمال و رفتار انسان است که عاقبت وی را می سازد اما برخی به این مؤلفه توجهی ندارند و به راحتی غیبت و حقوق یکدیگر را ضایع می کنند.

نصیرایی مطرح کرد: اگر در جامعه ای فردی به اعمال و رفتار خود توجهی نداشته باشد این فرد نمی تواند انتظار آینده روشن و عاقبت به خیری را داشته باشد.

وی قضاوت کردن، تهمت زدن و غیبت کردن را جزو گناهان بسیار بزرگ دانست و مطرح کرد: متأسفانه برخی افراد به راحتی با آبروی مردم بازی و اظهارنظر می کنند و در چنین مواردی نه تنها روح و روان فرد آسیب می بیند بلکه جامعه دچار آسیب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از پیام عاشورا غفلت کنیم/ دشمن آرزوهای خود را به گور خواهد برد

نباید از پیام عاشورا غفلت کنیم/ دشمن آرزوهای خود را به گور خواهد برد