مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 11:262018-09-14بين الملل

انصارالله: هرگز اجازه اشغال «الحدیده» را به ائتلاف سعودی نخواهیم داد


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه حملات ائتلاف سعودی به غرب یمن پس از شکست مذاکرات ژنو تشدیده شده است، اعلام کرد که ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته چندین بار به منطقه الحدیده حمله کرد.

- انصارالله: هرگز اجازه اشغال الحدیده را به ائتلاف سعودی نخواهیم داد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه حملات ائتلاف سعودی به غرب یمن پس از شکست مذاکرات ژنو تشدیده شده است، اعلام کرد که ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته چندین بار به منطقه الحدیده حمله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی از روز 23 خرداد ماه عملیات موسوم به پیروزی طلایی را برای اشغال بندر مهم و استراتژیک الحدیده آغاز کرده است که با گذشت بیش از چهار ماه از شروع این عملیات، نه تنها پیشروی خاصی نداشته، بلکه در باتلاق الحدیده و غرب یمن گیر افتاده است.

در همین راستا، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که ائتلاف سعودی که از چهار ماه پیش حملات خود به الحدیده را آغاز کرده است، هنوز نتوانسته به سمت شهر الحدیده و خط ساحلی غرب یمن پیشروی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، القحوم تاکید کرد که تکیه ما به سازمان ملل نیست، بلکه ما در دفاع از کشورمان به ارتش یمن و انصارالله تکیه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: هرگز اجازه اشغال «الحدیده» را به ائتلاف سعودی نخواهیم داد

انصارالله: هرگز اجازه اشغال «الحدیده» را به ائتلاف سعودی نخواهیم داد