مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 10:102018-09-14سياسي

1.5 میلیون دانش آموز در کشور مشکل روانشناختی دارند


معاون نظارت حرفه ای و امور کمیسیون های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور گفت: بیش از یک میلیون دانش آموز در کشور مشکل روانشاختی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاتمی در نخستین همایش ملی یافته های نوین روانشناسی کاربردی با بیان اینکه 3500 مرکز خدمات روانشناسی کنکور در کشور فعالیت دارند، گفت: نگرش مردم نسبت به روانشناسی تغییر کرده است و آن را به عنوان یک ارزش پذیرفته اند.

باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم تا روانشناسی در جامعه نهادینه شود و همه بتوانند از این رشته استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه روانشناسی و مشاوره نقش اول را در سلامت جامعه دارد، گفت: تمامی مردم نیاز به روانشناس دارند و مسئولان باید دراین باره فکر و برنامه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه 15سال از تاسیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره می گذرد و مشکل روان جامعه ما می تواند توسط روانشناسان و مشاوران کاهش یابد، خاطرنشان کرد: در کشور حدود یک میلیون و 500 هزار دانش آموز مشکلات روان شناختی دارند که نیاز به مدیریت دارد.

معاون نظارت حرفه ای و امور کمیسیون های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور اظهار کرد: رشته های روانشناسی و مشاوره تنوع بالایی دارند و حدود 14 رشته در این زمینه در دانشگاه ها تدریس می شود که تمامی این رشته ها کاربردی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5 میلیون دانش آموز در کشور مشکل روانشناختی دارند

1.5 میلیون دانش آموز در کشور مشکل روانشناختی دارند