مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 08:152018-09-14بين الملل

اسراییل کمک های خود به سوری ها در جولان اشغالی را متوقف کرد


ارتش اسراییل اعلام کرد که به دلیل بازگشت ارتش سوریه به جنوب اراضی کشور خود، تل آویو دیگر به سوری های ساکن در جولان کمک نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای از پایان عملیات حسن جوار خبر داد که طبق ادعای اسراییل، هدف از این عملیات فراهم کردن کمک های انسان دوستانه و پزشکی برای هزاران سوری در جولان اشغالی بود.

بر اساس بیانیه ارتش اسراییل، این کمک های انسانی که شامل مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، دارو، چادر، سوخت و لباس می شد، به دلیل بازگشت ارتش سوریه به جنوب این کشور پایان یافته است.

ارتش اسراییل در اوایل اوت، به کار بیمارستان صحرایی که در نزدیکی خط حائل با سوریه در جولان ایجاد کرده بود، پایان داد و علت این امر را اعلام نکرد.

ارتش سوریه در 26 ژوییه گذشته، شهر القنیطره در نزدیکی بلندی جولان را تحت کنترل خود درآورده و پرچم سوریه را در آنجا برافراشت.

اسراییل می گوید، به طور کلی، در طول پنج سال گذشته، بیش از 4900 غیرنظامی سوری، از جمله 1300 کودک، در بیمارستان های اسراییل تحت درمان قرار گرفتند و حدود 7000 سوری دیگر در بیمارستانی صحرایی در نزدیکی خط آتش بس در بلندی های جولان مداوا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل کمک های خود به سوری ها در جولان اشغالی را متوقف کرد

اسراییل کمک های خود به سوری ها در جولان اشغالی را متوقف کرد