مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 09:202018-09-13اجتماعي

مدارس عشایر کوچ رو در چهارمحال و بختیاری نیازمند 8 کانکس هستند


رییس آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: از 12 مدرسه عشایر کوچ رو استان، تعداد چهار مدرسه در کانکس و مابقی در چادر برگزار می شود که نیازمند حمایت متولیان امر و خیرین به منظور تامین هشت کانکس برای مدارسی هستیم که در چادر برگزار می شوند.

- حاتم خالدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وجود 7240 دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی در مدارس عشایری استان در سال گذشته، اظهار کرد: 1027 نوآموز پیش دبستانی نیز در سال گذشته وارد مدارس عشایری استان شدند که در سال تحصیلی جدید نیز همین تعداد نوآموز وارد مقطع ابتدایی می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 900 نوآموز پیش دبستانی نیز برای پایه اول ابتدایی سنجش شدند، افزود: برخی دانش آموزان نیز در شهرهای دیگری سنجش شدند و مهرماه در مدارس عشایری استان ثبت نام خواهند کرد.

خالدی تصریح کرد: سومین سال پیاپی است که سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در مدارس عشایری استان به صورت رایگان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش عشایر استان دارای 635 نیرو است، اضافه کرد: سازماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 98_97 صورت گرفته است.

خالدی تاکید کرد: بیش از 40 درصد معلمان آموزش و پرورش عشایر استان غیربومی هستند که بالغ بر 90 درصد آنان در محل خدمت خود بیتوته می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس عشایر کوچ رو در چهارمحال و بختیاری نیازمند 8 کانکس هستند

مدارس عشایر کوچ رو در چهارمحال و بختیاری نیازمند 8 کانکس هستند