مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 07:562018-09-13بين الملل

رویترز: 60 گروه بزرگ صنعتی در آمریکا علناً وارد جنگ با ترامپ شدند


پس از ماه ها مقابله خاموش شرکت های آمریکا با ترامپ، 60 گروه صنعتی بزرگ در آمریکا امروز یک ائتلاف برای مقابله و جنگ با ترامپ شکل دادند.

- ، مدت هاست که دهها شرکت بزرگ صنعتی و تجاری در آمریکا به صورت پنهان به دنبال مخالفت با سیاست های تجاری ترامپ هستند اما از آنجایی که نتوانستند به صورت خاموش کاری از پیش ببرند آنها از امروز به صورت علنی به جنگ با ترامپ خواهند رفت.

بر همین اساس قرار است 60 گروه صنعتی بزرگ در آمریکا یک ائتلاف با نام آمریکایی ها به سمت تجارت آزاد از امروز آغاز به کار کنند و علناً به مقابله با سیاست های اقتصادی ترامپ و به خصوص سیاست اعمال تعرفه بروند.

این گروه در حالی شکل گرفته است که دونالد ترامپ عملاً از اعمال تعرفه گمرکی بر واردات کالا از دیگر کشورها به عنوان ابزاری برای شناسایی درآمد و استفاده از آن به عنوان تهدید برای گرفتن امتیاز از کشورها و یا حتی توسعه اشتغال در آمریکا استفاده می کنند.

نیکول واسیلاروس یکی از مقامات انجمن ملی تولیدکنندگان تجهیزات دریایی که اعضای این انجمن هم اکنون در حال تعدیل نیرو به دلیل افزایش 35 درصدی هزینه های تولید هستند، گفت: بسیاری دیگر از شرکت ها از این مسأله متضرر می شوند اما تا این حد به مخالفت با ترامپ برنخاسته اند اما تأثیرات سیاست های وی باعث شده است که هم اکنون همه بگویند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: 60 گروه بزرگ صنعتی در آمریکا علناً وارد جنگ با ترامپ شدند

رویترز: 60 گروه بزرگ صنعتی در آمریکا علناً وارد جنگ با ترامپ شدند