مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 05:152018-09-13اقتصادي

واگذاری توزیع کالاهای اساسی به فروشگاه های زنجیره ای


یک کارشناس بازار کار بر این باور است که توزیع کارت نقدی خرید کالا بین 25 میلیون نفر در کشور بسیار کم است، چون فارغ از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کارگران که نیمی از جمعیت کشور را شامل می شوند، - بیش از 80 درصد جمعیت کشور نیازمند این حمایت ها هستند.

حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا درباره پیشنهاد اعطای کوپن الکترونیکی ابراز عقیده کرد و گفت: فرقی ندارد سیستم اعطای کالابرگ به شیوه کوپن کاغذی باشد یا کارت الکترونیکی، مهم این است که کالاها با قیمت و کیفیت مناسب باشد و مردم دسترسی راحت برای گرفتن آن را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت درحال برنامه ریزی برای تامین کالاهای اساسی مردم هستند، گفت: مجلس جدا از دولت طرح دوفوریتی تامین کالاهای اساسی را مطرح کرد ولی با این استدلال که این وظیفه از اختیارات دولت است و دولت امکان ساماندهی بازار و تامین اقلام اساسی را دارد، رد شد.

کارشناس بازار کار ادامه داد: در حال حاضر اگر روند بازار بخواهد به همین شرایط در آینده پیش برود، قطعا نیاز داریم از طریق کوپن و سهمیه بندی، کالاهای مورد نیاز را در اختیار مردم قرار بدهیم.

وی درباره اعلام آمادگی شبکه تعاونی ها برای توزیع اقلام اساسی، گفت: قبلا اتحادیه امکان این رویه را دنبال می کرد ولی مشکلاتی از جمله کمبود کالا و کیفیت آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری توزیع کالاهای اساسی به فروشگاه های زنجیره ای

واگذاری توزیع کالاهای اساسی به فروشگاه های زنجیره ای