مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 01:252018-09-12سياسي

دانش آموختگان نباید به دنبال شغل دولتی باشند


معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید انتظار و توقع شغل دولتی را در نسل جدید از بین ببریم خاطرنشان کرد: دانش آموختگان نباید به دنبال شغل دولتی باشند.

- در این راستا گفته می شود بخش دولتی می تواند ولی خیر در واقع بخش دولتی چنین کششی را ندارد بلکه دانش آموختگان باید خودشان دانش و مهارتی را که فرا می گیرند باید این دانش و مهارت را بتوانند تبدیل به یک حرفه عملی کنند.

غلامرضا غفاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با توجه به گذشته تاریخی مان کمتر توانسته ایم بحث کار و فعالیت های حرفه ای را از حوزه و بخش دولتی خارج کنیم، تصریح کرد: بخشی از این موضوع هم بر می گردد به نوع اقتصادی که در کشورمان به صورت غالب داشته ایم، این اقتصاد به نوعی دولتی بوده است، وقتی بخش خصوصی قوی و بخش عمومی قوی نداشته باشیم طبیعی است که مشاغل عمدتا در حوزه دولتی تعریف می شوند.

معاون فرهنگی وزیر علوم در پاسخ به سئوالی درباره گرایش موجود میان دانش آموختگان برای جذب شدن به مشاغل دولتی پس از پایان تحصیل،گفت: میل به داشتن شغل دولتی به نوعی زمینه در شرایط اجتماعی و تاریخی جامعه ایران دارد.

از گذشته معمولا وقتی که حرفه و شغل را تعریف کرده ایم، این حرفه وشغل به نوعی با حرفه و شغل دولتی همراهی داشته است و حالا ما در فرهنگ و جامعه خودمان هم وقتی صحبت از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان نباید به دنبال شغل دولتی باشند

دانش آموختگان نباید به دنبال شغل دولتی باشند