مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 14:312018-09-12سياسي

دعوت سازمان فرهنگی هنری از مردم تهران برای حضور در تشییع پیکر 135 شهید


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در بیانیه ای از شهروندان تهرانی برای حضور در مراسم تشییع 135 شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، متن بیانیه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به این شرح است: با سلام و صلوات به روح پاک شهیدان راه حق؛ حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان که در هیچ شرایطی امام خود را تنها نگذاشتند.

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم شهیدپرور و قدردان ایران اسلامی در انتظار کاروانی از لاله های گلگون کفن، فرزندان میهن اسلامی هستند که با جان خود از عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کردند و لحظاتی ناب و بی بدیل در تاریخ حماسی کشور رقم زدند.

اکنون که به رغم دشمنی ها و کینه توزی های نظام استکبار و صهیونیزم بین الملل و فتنه انگیزی دست نشانده های منطقه ای آن ها به ویژه رژیم ضد مردمی عربستان سعودی، به پشتوانه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و حضور همیشگی مردم غیور سرزمین عزیزمان، پرچم عزت ایران اسلامی همچنان بر بلندای قله امنیت و شکوه در اهتزاز است، استقبال با شکوه از پاسداران و قهرمانان این مرز و بوم همچون تیری بر چشم بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سازمان فرهنگی هنری از مردم تهران برای حضور در تشییع پیکر 135 شهید

دعوت سازمان فرهنگی هنری از مردم تهران برای حضور در تشییع پیکر 135 شهید