مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-12اجتماعي

راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک


معاون آموزشی جهاددانشگاهی ایلام از آغاز به کارِ خانه ی رباتیک در ایلام در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت: باید فرزندان و علاقمندان به بازی های کامپیوتری را از سرگرمی صرف به سمت بازی سازی سوق دهیم که این مسیر با راه اندازی خانه رباتیک تسهیل می شود.

- علی حیدربیگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آینده جهان به سمت هوش مصنوعی و تکنولوژی پیش می رود و رباتیک هم موضوعی است که در این زمینه بسیار می تواند کار کند، اظهار کرد: برنامه نویسی، آموزش برنامه، مکانیک، ICT و IT به دانش آموزان موجب می شود خلاقیت هنرجویان این حوزه بیشتر شود و در کنار این به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی با اشاره به افزایش استفاده خانواده ها از انواع تکنولوژی و سیستم های کامپیوتری نوین، گفت: ما نیز باید سمت و سوی فعالیت های هنری خود را به سمت تکنولوژی ببریم و طوری برنامه ریزی کنیم که دانش آموزان به جای سرگرمی با بازی های تلفن همراه خود بتوانند در این زمینه تولیدات داشته باشند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی ایلام ادامه داد: بازی سازی تلفن همراه یکی از نمونه خلاقیت هایی است که می تواند در فرزندان شکوفا شود و خانه رباتیک هم می تواند به بالفعل شدن استعدادهای نهفته در این زمینه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک

راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک