مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 08:102018-09-12بين الملل

عملیات ویژه مشترک یگان پهپادی و توپخانه ای ارتش یمن در ساحل غربی


واحدهای پهپادی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن با مشارکت یکدیگر برای اولین بار عملیات ویژه ای را در جبهه ساحل غربی انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن با مشارکت یگان پهپادی این ارتش عملیات ویژه ای را با اتکا به رصد هوایی اهداف آغاز کرده و خمپاره هایی را علیه مراکز تجمع و خودروهای زرهی دشمن در ساحل غربی شلیک کردند که خساراتی را به نفرات و تجهیزات دشمن وارد آورد.

طبق تصاویر منتشر شده این حملات به شکل دقیقی انجام شد و تعدادی از مراکز تجمع نیروهای دشمن در ساحل غربی هدف قرار گرفته و ده ها تن از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

شرف غالب لقمان، سخنگوی ارتش یمن هم پیمان جنبش انصارالله بر اجرای عملیاتی ویژه علیه نیروهای ائتلاف عربی و نیروهای دولت مستعفی در ساحل غربی یمن تاکید کرد و گفت: در این عملیات مراکز و پایگاه های جدید دشمن در ساحل غربی هدف حملات شدیدی قرار گرفتند.

این عملیات میزان پیشرفت و کارکرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در اجرای ضد حمله ای به پایگاه های استراتژیک یمن را نشان داد.

سخنگوی ارتش یمن با اشاره به مهارت ها و توانایی هایی که نیروهای زمینی ارتش به دست آورده اند، آنها را نتیجه عادی موفقیت و استراتژی ارتش و کمیته های مردمی در دفاع و حمله دانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ویژه مشترک یگان پهپادی و توپخانه ای ارتش یمن در ساحل غربی

عملیات ویژه مشترک یگان پهپادی و توپخانه ای ارتش یمن در ساحل غربی