مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 13:552018-09-11فرهنگي

نخستین گذر فرهنگی هنری روستایی کشور در استان یزد ایجاد می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ایجاد نخستین گذر فرهنگی و هنری روستایی کشور در روستای منشاد شهرستان مهریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود دهقان هراتی در این باره افزود: روستای منشاد به لحاظ آب و هوای مطبوع خود از روستاهای منحصربه فرد استان یزد به شمار می رود.

وی با بیان این که این روستای بکر و زیبای استان به عنوان گذر فرهنگی و هنری روستایی انتخاب شده است، بیان کرد: در این راستا به زودی کار طراحی ، نقشه برداری، فعالیت های گرافیکی و نقاشی در این گذر فرهنگی آغاز می شود.

دهقان گفت: دراین مکان گردشگری هنرمندان تئاتر، موسیقی، گرافیک، فیلم سازان و شاعران به اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری می پردازند و فضای دیدنی و نشاط آوری را برای مردم منشاد و گردشگران بوجود می آورند که می تواند در زمینه جذب گردشگران نیز موثر باشد.

مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی شهرستان مهریز هم گفت: باید از ساخت و سازهای بی رویه که بافت و معماری این منطقه را به هم می زند، جلوگیری کرد.

در ابتدای امسال نیز اولین گذر فرهنگ و هنر کشور در کوچه مازاری های شهر یزد برای انجام فعالیت های هنری دایر شد.

منشاد منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای استان یزد است که در دامنه های شیرکوه و در فاصله 65 کیلومتری مرکز استان و 30 کیلومتری شهرستان مهریز واقع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گذر فرهنگی هنری روستایی کشور در استان یزد ایجاد می شود

نخستین گذر فرهنگی هنری روستایی کشور در استان یزد ایجاد می شود