مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 10:402018-09-11سياسي

بیانیه انتقادی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به احضار برخی دانشجویان


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با انتشار بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی، نسبت به دستگیری و منع تحصیل برخی دانشجویان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش هایی از این بیانیه می خوانیم: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، درحالی که در انتظار ایجاد گشایشی در وضعیت و تجدید نظر در احکام نامتعارف دانشجویان و بازگشت آنان به کلاس های درس به سر می بریم، باز هم خبر از محرومیت تعدادی از هم کلاسی های مان از حق ادامه تحصیل می رسد و به رغم وعده های مسئولین در چند سال اخیر مبنی بر باز شدن فضای دانشگاه ها و حفاظت از حقوق اولیه دانشجویان، همچنان شاهد تداوم رویه های نامبارک در برخورد با فعالین دانشجویی هستیم .

امسال هم عبارت نقص در پرونده تنها پاسخی است که پس از احضار ها و سوال و جواب های بسیار نصیب تعدادی از رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد شده است.

مگر نه این که بر طبق قانون اساسی، حق تحصیل برای همه ملت فارغ از هرگونه باور و عقیده به یکسان وجود دارد؟ تا کی باید شاهد اجرای گزینشی اصول قانون اساسی در خصوص حقوق ملت و جمهوریت نظام باشیم؟ به راستی کدام دادگاه صالحی و به استناد کدام قانون این دانشجویان را از حق ادامه تحصیل محروم کرده ، آنان را برای حضور در دانشگاه فاقد صلاحیت دانسته و تاوان فعالیت دانشجویی و سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انتقادی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به احضار برخی دانشجویان

بیانیه انتقادی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به احضار برخی دانشجویان