مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 09:472018-09-11دانش

200 دانشجو در اردوی آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه شرکت کردند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز گفت: نزدیک به 200 نفر دانشجویان دانشگاه آزاد استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه شمال غرب کشور شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید وحیدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گفت: نزدیک به 200 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان از 17 شهریور به مدت پنج روز در واحد اهر حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این اردو اعضای بسیج دانشجویی، اعضا و معاونان کانون های فرهنگی، مدیران مسئول، سردبیران و نویسندگان نشریات دانشجویی و هیأت های مذهبی شرکت خواهند کرد و در طول برگزاری این اردو برنامه های مختلف و متنوعی برای ارتقای تفکر دینی، روحیه پرسشگری، تعمیق آگاهی های معرفتی و سیاسی دانشجویان و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه دانشگاه به ویژه در حوزه کرسی های آزاداندیشی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و بصیرت با حضور استادان برجسته کشوری و استانی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وحیدی مهر از برنامه های جانبی این اردو را برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست های سیاسی، اکران و نقد فیلم و برنامه های ورزشی و تفریحی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دانشجو در اردوی آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه شرکت کردند

200 دانشجو در اردوی آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه شرکت کردند