مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 09:352018-09-11سياسي

قرار گرفتن 50 هکتار زمین در اختیار پارک علم و فناوری گلستان


50 هکتار زمین در سه نقطه استان با مرکزیت مرکز استان در اختیار پارک علم و فناوری گلستان قرار می گیرد.

- استاندار گلستان گفت: 50 هکتار زمین در سه نقطه استان با مرکزیت مرکز استان در اختیار پارک علم و فناوری گلستان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مناف هاشمی در نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهور با مدیران و فعالان دانش بنیان، فناوران و نخبگان استان گلستان با بیان این که پیش از این تنها حدود 2 هکتار زمین در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار داشت، اظهار کرد: 10 هکتار زمین در مرکز استان، 20 هکتار زمین در گنبدکاووس و 20 هکتار زمین نیز در منطقه ویژه اقتصادی اترک در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب گلستان در زمینه فناوری های نوین، تصریح کرد: در آخرین جمع بندی معاونین وزارت ارتباطات، گلستان در 3 تا 4 شاخص فناوری در رتبه های 5 تا 7 کشور قرار دارد.

هاشمی با تأکید بر این که باید باعث ایجاد انگیزه ماندن جوانان نخبه و مبتکر در استان و کشور شویم، خاطرنشان کرد: نخبگان وقتی می بینند امکانات خوبی به آن ها داده نشد، محیط دیگری را انتخاب می کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: هم اکنون دو موضوع مهم بهره وری در حوزه کشاورزی با روش های نوین و حسگرها برای کاهش آتش سوزی در جنگل های استان را در زمینه اقتصاد دانش بنیان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 50 هکتار زمین در اختیار پارک علم و فناوری گلستان

قرار گرفتن 50 هکتار زمین در اختیار پارک علم و فناوری گلستان