مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 20:412018-09-10سياسي

متجاوزان را تا آن سوی مرز ها تعقیب می کنیم


سردار صفوی با بیان اینکه دفاع مقدس تضمین کننده 80 سال امنیت کشورمان است، گفت: مدافعان امنیت متجاوزان را تا آن سوی مرز های زمینی، دریایی و هوایی تعقیب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دومین همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس تضمین کننده 80 سال امنیت کشورمان است؛ چرا که دشمنان می دانند که اگر به ایران حمله کنند، مدافعان امنیت کشورمان آن ها را همچون علف های هرز درو می کنند.

وی افزود: مدافعان امنیت کشورمان فقط دفاع نمی کنند؛ بلکه متجاوزان را تا آن سوی مرز های زمینی، دریایی و هوایی هم تعقیب می کنند.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی گفت: ننگ و نفرین بر کسانی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار کالا می کنند و یا رشوه می گیرند و رشوه می دهند؛ آن هایی که در بخش های مختلف دولتی و خصوصی هستند و چنین اقداماتی انجام می دهند، ضدانقلاب هستند.

وی ادامه داد: دولت برای عبور از شرایط کنونی نیاز به کمک مردم دارد؛ البته خوب است که دولت از نیرو های انقلابی، جهادی و دانشگاهی و مدیران کارآمد برای مدیریت امور استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متجاوزان را تا آن سوی مرز ها تعقیب می کنیم

متجاوزان را تا آن سوی مرز ها تعقیب می کنیم