مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 18:562018-09-10اقتصادي

ایجاد فرصت های شغلی جدید دغدغه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فرصت های شغلی جدید از دغدغه های کمیسیون برنامه و بودجه است وباید ایجاد این فرصت ها از سرمایه های صندوق توسعه ملی، - بانک ها و بخش خصوصی بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی اظهار کرد:ایجاد فرصت های شغلی جدید از دغدغه های کمیسیون برنامه و بودجه است و باید ایجاد این فرصت ها از سرمایه های صندوق توسعه ملی، بانک ها و بخش خصوصی بهره برداری شود.

وی افزود: این اعتبار با هدف اجرای طرح های اشتغال در حوزه های بافت فرسوده، ناوگان فرسوده حمل و نقل و نگهداشت تولید هزینه می شود.

تاجگردون اضافه کرد: ساز و کار مربوط به اختصاص این بودجه در راستای ایجاد اشتغال در استان های مختلف کشور در دست بررسی است و در آینده نزدیک نهایی می شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه بیکاری در حال حاضر از جمله مشکلات کشور است، اظهار داشت: جهت ایجاد فرصت های شغلی جدید باید از سرمایه های صندوق توسعه ملی، بانک ها و بخش خصوصی بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های شغلی جدید دغدغه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است

ایجاد فرصت های شغلی جدید دغدغه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است