مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 11:302018-09-10فناوري

آتشی که عاطفه را سرد می کند


امروزه فضای مجازی در برخی از خانواده ها تبدیل به آتشی شده که فرزندان را از محیط خانواده دور می کند، آتشی که باید برای آن چاره ای اندیشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فضای مجازی یکی از زمینه های مهم بروز نا هنجاری در خانواده ها است و محتویات فضای مجازی و خدمات ارائه شده در آن موجب شده تا کاربران با تاثیرپذیری از جنبه های منفی آن انتظارات خود از جنبه های مختلف زندگی را بر خلاف واقعیت های موجود در فضای حقیقی تعریف کنند.

همین امر تا حد زیادی زندگی واقعی کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد و تبعات بسیار زیان باری برای کودکان، نوجوانان و جوانان خواهد داشت.

یکی از تبعات دسترسی آزاد اطلاعات، قرار گرفتن در معرض محرکات ناخواسته ای مانند محرکات جنسی است که متاسفانه گاهی فرزندان ما از همان دوران کودکی به طور مستمر در معرض آن قرار دارند.

علاوه بر آن سبک زندگی ناسالم بسیاری از خانواده ها به این مشکلات دامن می زند و با مسئله بلوغ زودرس نوجوان روبرو می شویم.

در این میان، نقش خانواده با دادن آموزش ها به فرزندان و ایجاد قانونی برای استفادده از اینترنت می تواند بسیار خاص و اثرگذار باشد.

ایسنا در نسشستی با عنوان فضای مجازی و طلاق عاطفی به آسیب های استفاده بیش از حد زوجین از فضای مجازی، تاثیر آن بر روی تربیت فرزندان و راه های برون رفت از این بحران پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشی که عاطفه را سرد می کند

آتشی که عاطفه را سرد می کند