مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 10:552018-09-10فناوري

پیام رسان ها از شبکه های اجتماعی جلو زدند


اپلیکیشن های پیام رسان با جذب 1.

3 میلیارد نفر کاربر فعال در روز توانسته اند از شبکه های اجتماعی پیشی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت اندروید هدلاین، تحقیقات جدیدی که به تازگی انجام پذیرفته، نشان می دهد که کاربران به طور قابل ملاحظه ای از اپلیکیشن های پیام رسان بیش تر از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک یا حتی سرویس های پست الکترونیک نظیر ای میل یاهو، جی میل گوگل و مایکروسافت اوت لوک استفاده می کنند؛ به گونه ای که شرکت تحقیقاتی SEMrush در گزارش خود عنوان کرده است که پیام رسان ها توانسته اند 1.

3 میلیارد کاربر فعال در روز را به سمت و سوی خود جذب کنند که این خود نشانه واضحی بر محبوبیت و کاربردی بیش تر پیام رسان ها در مقایسه با شبکه های اجتماعی است.

بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که پیام رسان ها موفق شده اند شبکه های اجتماعی را به عنوان بزرگ ترین رقبای قدرتمند خود پشت سر بگذارند و کاربران بیش تری را به سمت خود بکشانند.

البته به عقیده آن ها، استفاده و محبوبیت بیش تر پیام رسان ها مرهون ماهیت کاملا متفاوت آن هاست، به گونه ای که کاربران به منظور استفاده روزانه و لحظه به لحظه خود برای ارتباط با دوستان، همکاران و اعضای خانواده خود مجبورند از آن ها استفاده کنند و همین امر نیز موجب شد تعداد آن دسته از کاربرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رسان ها از شبکه های اجتماعی جلو زدند

پیام رسان ها از شبکه های اجتماعی جلو زدند