مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 14:102018-09-09اقتصادي

خروج دام سبک از چهارمحال و بختیاری ممنوع شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش قیمت گوشت و ضرورت تنظیم بازار در استان، افزود: - لازم است نسبت به احصاء قیمت گوشت قرمز تا هفته آینده اقدام و خروج دام سبک به صورت موقت از استان ممنوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الله کرم نصیری 18 شهریورماه در جلسه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: لازم است نسبت به ایجاد شبکه توزیع در اسرع وقت در استان اقدام شود و گوشت قرمز و سفید منجمد و گوشت قرمز گرم در سطح مراکز شهرستان ها به ویژه مرکز استان پیش بینی شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت و ضرورت تنظیم بازار در استان، افزود: لازم است نسبت به احصاء قیمت گوشت قرمز تا هفته آینده اقدام و خروج دام سبک به صورت موقت از استان ممنوع شود.

نصیری تصریح کرد: نمایشگاه عرضه محصولاتی همچون لوازم التحریر، کیف و کفش و برخی اقلام معیشتی از 20 شهریورماه جاری در مرکز استان با پیگیری صنعت، معدن و تجارت استان برپا شود.

وی ادامه داد: قیمت شیر در استان به شکل دقیق بررسی شود و متناسب با بخشنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمت احصاء و تا هفته آینده تصمیم گیری شود.

نصیری تصریح کرد: شورای کنترل نیز نسبت به احصاء قیمت تمام شده گوشت سفید اقدام و این امر را عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج دام سبک از چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

خروج دام سبک از چهارمحال و بختیاری ممنوع شد