مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 13:552018-09-09سياسي

کلید استمرار جمهوری اسلامی در دست مسئولان است


کلید استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در دست مسئولان است.

- رییس کل دادگستری یزد گفت: کلید استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در دست مسئولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حبیبی در پنجمین نشست شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه کلید استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در دست مسئولین است، اظهار کرد: درواقع در شرایط کنونی نگاه مردم به سمت وسوی مسئولین است که در این راستا بایستی اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود: در حقیقت اگر مردم احساس کنند که مسئولین در راستای خدمت گذاری مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، با نظام همراهی می کنند؛ کما اینکه خوشبختانه همواره با این نظام همراهی کرده اند، به ویژه در شرایط کنونی که این همراهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس کل دادگستری استان یزد بابیان این که علی رغم تمامی کارشکنی ها انقلاب در این چهل ساله با پیشرفت های زیادی در عرصه های گوناگون مواجه بوده است، گفت: در شرایط کنونی بایستی با زبان هنر این دستاوردها به نسل جدید منتقل شود که این مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا نبایستی به آمار و ارقام بسنده کرد.

حبیبی در پایان با اشاره به ضرورت کارگروه هنری در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در واقع کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید استمرار جمهوری اسلامی در دست مسئولان است

کلید استمرار جمهوری اسلامی در دست مسئولان است