مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 12:502018-09-09فرهنگي

همکاری تعداد دیگری از هنرمندان ایرانی با گروه آلمانی شیلر


پیروز ارجمند، پویا سرایی، یلدا عباسی به عنوان نوازنده سازهای دف، نی، سنتور و دوتار خراسان و نیلوفر پارسا بازیگر با دکلمه غزلی از حافظ با گروه آلمانی شیلر در جدیدترین آلبومشان همکاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کبیری ـ تهیه کننده و نماینده گروه شیلر در ایران ـ ضمن اعلام این خبر گفت: کریستوفر فون دیلن سرپرست گروه آلمانی شیلر که برای ضبط جدیدترین آلبوم گروهش به ایران سفر کرده است، هفته گذشته پس از ضبط آواز حجت اشرف زاده بر روی یکی از کارهای آلبوم، به ضبط سازهای ایرانی برای چند اثر خود با حضور نوازندگان مطرح و همچنین دکلمه ای از شعر حافظ با صدای نیلوفر پارسا پرداخت.

کبیری افزود: فون دیلن در دومین حضورش در ایران برای برگزاری کنسرت با هماهنگی تیم اجرایی، از موزه موسیقی بازدید کرد و در این دیدار با نوازندگی پیروز ارجمند با سازهای نی و دف آشنا شد و از همان زمان تصمیم به بهره گیری از سازهای ایرانی در آلبومش گرفت.

از طرفی سرپرست گروه شیلر، با آشنایی با سازهای دیگر تصمیم به استفاده از دو ساز سنتور و دوتار خراسان نیز بر روی کارهایش گرفت.

او درباره جزییات این همکاری بیان کرد: ارجمند، سرایی و عباسی هرکدام در یک قطعه با این گروه به عنوان نوازنده همکاری کردند و نکته قابل توجه این همکاری ضبط ساز سنتور در قطعه برلین تهران بود که پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری تعداد دیگری از هنرمندان ایرانی با گروه آلمانی شیلر

همکاری تعداد دیگری از هنرمندان ایرانی با گروه آلمانی شیلر