مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 11:312018-09-09فرهنگي

سرهنگی: به خواستگاری خاطرات جنگ بروید


مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری در کارگاه آموزش «ظرایف و تکنیک ها از مصاحبه تا تدوین» گفت: وقتی می خواهید با کسی (رزمنده، اسیر، جانباز و.

- مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری در کارگاه آموزش ظرایف و تکنیک ها از مصاحبه تا تدوین گفت: وقتی می خواهید با کسی (رزمنده، اسیر، جانباز و.

) مصاحبه کنید در واقع شما به خواستگاری خاطرات جنگ می روید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کارگاه یک روزه آموزش ضرایب و تکنیک ها از مصاحبه تا تدوین در خانه هنرمندان اصفهان با حضور مرتضی سرهنگی و ساسان ناطق برگزار شد.

مرتضی سرهنگی در این کارگاه، مصاحبه را دارای سه بلوک ساختاری دانست و افزود: این سه بلوک ما را در متن قوی می کند؛ بلوک قبل از مصاحبه که مصاحبه گر و راوی یکدیگر را در آن می شناسند، بلوک حین مصاحبه که باید مصاحبه گر به سخنان راوی به خوبی گوش کند و فرد را برای صحبت کردن به ذوق بیاورد و بلوک پس از مصاحبه که مصاحبه های تکمیلی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین کاری که در تدوین انجام می دهیم فصل بندی است ادامه داد: در مصاحبه های تکمیلی فصل بندی می کنیم و باید هر فصل را به صورت مستقل نگاه کنیم و هر فصل را با راوی به جلو برویم تا اگر اشکالی داشت برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگی: به خواستگاری خاطرات جنگ بروید

سرهنگی: به خواستگاری خاطرات جنگ بروید