مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 11:252018-09-09سياسي

سمینار بین المللی فرهنگ و تمدن در اندونزی برگزار شد


سمینار بین المللی با عنوان فرهنگ و تمدن با حضور هیئتی از اساتید دانشگاه مذاهب اسلامی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رادن فتح اندونزی برگزار شد.

- سمینار بین المللی "فرهنگ و تمدن" در اندونزی برگزار شد سمینار بین المللی با عنوان "فرهنگ و تمدن" با حضور هیئتی از اساتید دانشگاه مذاهب اسلامی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رادن فتح اندونزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، در این سمینار دکتر رضا صابری معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی مقاله ای با عنوان وسایل ارتباط جمعی و تمدن نوین اسلامی و حجت الاسلام دکتر دولابی عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی نیز مقاله خود را تحت عنوان ارزش های انسانی حتی درجنگ ارائه کردند.

وسایل ارتباط جمعی و تمدن نوین اسلامی وی ابتدا 4 سوال از جمله این که واژه ارتباط جمعی و تمدن چیست؟ و نقش وسایل ارتباط جمعی غربی در کشورهای اسلامی و ضروت وسایل ارتباط جمعی برای تمدن نوین اسلامی مطرح کرد.

دکتر صابری با طرح مدل های مختلف ارتباط جمعی در جامعه بشری، با توجه به آیات قرآن فطری بودن ارتباطات انسانی و مبنای جامعه بشری براساس ارتباطات انسانی را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار بین المللی فرهنگ و تمدن در اندونزی برگزار شد

سمینار بین المللی فرهنگ و تمدن در اندونزی برگزار شد