مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 09:462018-09-09سياسي

کشف زمین خواری میلیاردی در میامی/ 2 مجرم اقتصادی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف زمین خواری میلیاردی در میامی با تلاش و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

- سردار روح الامین قاسمی امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پیگیری موارد مرتبط با زمین خواری و رفع تصرف غیرقانونی اراضی ملی همواره در دستور کار مسؤولان استان سمنان بوده و فرمانده نیروی انتظامی و مدیران عالی رتبه کشور نیز به این امر تأکید فراوان داشته اند.

وی تصریح کرد: اخیراً گزارش شد که افراد سودجو و فرصت طلب در یکی از روستاهای اطراف میامی به تصرف اراضی ملی که به نام دولت است، اقدام کرده اند و از این رو، پیگیری پرونده در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تصرف اراضی دولتی جرم است و به طور مشخص از سوی برخی افراد برای رسیدن به پول انجام می شود، گفت: در پی دریافت این گزارش، مأموران پلیس آگاهی استان سمنان وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

قاسمی بیان داشت: دو متهم 48 و 50 ساله در این پرونده از سوی مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و هم اکنون در مرحله تکمیلی تحقیقات هستند.

وی از کشف 86 هزار و 29 مترمربع اراضی دولتی تصرف شده با حصارکشی دو مجرم اقتصادی خبر داد و گفت: ارزش ریالی این زمین های کشف شده برابر نظر کارشناسان امر، دو میلیارد تومان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری میلیاردی در میامی/ 2 مجرم اقتصادی دستگیر شدند

کشف زمین خواری میلیاردی در میامی/ 2 مجرم اقتصادی دستگیر شدند