مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 09:362018-09-09پزشكي

استفاده از نقشه برداری مغز برای درک سیستم عصبی و بیماری های مربوط با آن


دبیر علمی پنجمین همایش نقشه برداری مغز ایران با اشاره به استفاده از نقشه برداری مغز برای درک سیستم عصبی و بیماری های مربوط با آن گفت: معرفی علم نقشه برداری مغز به جامعه علمی و دانشگاهی و کاربرد های بالینی آن در حوزه های مختلف از اهداف برگزاری این همایش است.

- دکتر مسعود طهماسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ارتباط با برگزاری پنجمین همایش نقشه برداری مغز ایران اظهارداشت: این همایش مانند سال های گذشته با حضور تعدادی از برجسته ترین دانشمندان علوم اعصاب جهان در سالن همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی هفتم تا نهم مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: نقشه برداری یک علم میان رشته ای با مشارکت رشته هایی، چون علوم پزشکی، کامپیوتر، روانشناسی، ریاضیات و سایر حوزه های مرتبط با این علم است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته به مطالعه سیستم اعصاب و مغز می پردازد.

دبیر علمی پنجمین همایش نقشه برداری مغز ایران گفت: دانشگاه شهید بهشتی به عنوان پیشتاز این علم در کشور هر ساله یک همایش بین المللی در این زمینه برگزار می کند که هدف آن گردهم آوردن دانشمندان داخلی و خارجی و ایجاد فضایی در راستای بهبود تعامل و تبادل اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته به منظور درک سیستم عصبی و بیماری های مربوط به آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نقشه برداری مغز برای درک سیستم عصبی و بیماری های مربوط با آن

استفاده از نقشه برداری مغز برای درک سیستم عصبی و بیماری های مربوط با آن