مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 09:262018-09-09فرهنگي

95 درصد بازی های رایانه ای مورد استفاده در کشور، خارجی است


رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 95 درصد از بازی هایی که امروز در بازار ایران مورد استفاده قرار می گیرد، - بازی های خارجی است اما جشنواره پنجم با پنج بازی ایرانی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی موسویان در نشست خبری پنجمین جشنواره ملی بازی های رایانه ای در کرمان گفت: جشنواره ملی بازی های رایانه ای جشنواره شناخته شده ای است و چهار دوره توسط مرکز فناوری اطلاعات وزارتخانه برگزار شده و با توجه به اینکه استان کرمان ظرفیت بالایی دارد و استعدادهای بسیار خوبی در اینجا وجود دارد، از امسال این جشنواره توسط اداره ارشاد استان کرمان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در تعامل با همه استان ها و بازیگران کشور قرار خواهد گرفت و از این جشنواره بازیگران ما به جشنواره های خارجی راه پیدا کرده اند.

در کنار برگزاری این جشنواره توجه به چهره های شناخته شده قبلی و چهره های جدید که استعداد بازی در جایگاه های بین المللی را دارند باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: 95 درصد از بازی هایی که امروز در بازار ایران مورد استفاده قرار می گیرد، بازی های خارجی است و شاید دوره های اول و دوم جشنواره ملی بازی ها فقط با بازی های خارجی برگزار شد اما جشنواره پنجم با پنج بازی ایرانی همراه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد بازی های رایانه ای مورد استفاده در کشور، خارجی است

95 درصد بازی های رایانه ای مورد استفاده در کشور، خارجی است