مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 20:362018-09-08اقتصادي

مدیرکل تعاون کرمان خبر داد سهم 90 میلیون دلاری تعاون کرمان در صادرات غیرنفتی کشور


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان سهم کرمان از صادرات غیرنفتی کشور را در بخش تعاون، 90 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته تعاون، برنامه های برگزاری این هفته را تشریح و اظهار کرد: در این هفته برنامه های متفاوتی داشتیم که رژه ناوگان تاکسی رانی، عطرافشانی گلزار شهداء، دیدار با امام جمعه کرمان، برگزاری کارگاه آموزشی، افتتاح طرح های تعاونی و برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر از جمله این برنامه ها هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان این استان را با 5 هزار تعاونی یکی از استان های مطرح کشور دانست و ابراز کرد: در سال 96، با تشکیل 219 تعاونی و با 5 هزار و 478 عضو و با سرمایه ای 7 میلیارد و 665 میلیون تومانی رتبه چهارم کشوری را داشتیم در حالی که از نظر جمعیت، کرمان استان یازدهم کشور است.

وی ادامه داد: بیش از 4 هزار فرصت شغلی در این تعاونی ها ایجاد شد، پس جایگاه خوبی داریم، مردم کرمان هنوز به تعاونی ها اعتقاد دارند و فعالیت اجتماعی را حمایت می کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه در سال 96، 40 هزار شغل را در استان کرمان ایجاد کردیم، گفت: از این میزان 10 درصد در حوزه تعاون بوده و می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعاون کرمان خبر داد سهم 90 میلیون دلاری تعاون کرمان در صادرات غیرنفتی کشور

مدیرکل تعاون کرمان خبر داد سهم 90 میلیون دلاری تعاون کرمان در صادرات غیرنفتی کشور