مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 13:412018-09-08دانش

جشنواره ایده های استارت آپی دانش آموزی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد


جشنواره ایده های استارت آپی دانش آموزی به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران به مدت 2 روز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره ایده های استارت آپی دانش آموزی در دانشگاه علم و صنعت به مدت 2 روز در 15 و16 شهریور در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

این جشنواره به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران، سازمان بسیج دانش آموزی تهران بزرگ و دانشگاه علم و صنعت و با حضور 200 نفر از دانش آموزان نخبه به اجرا درآمد که در این برنامه دانش آموزان در خصوص مسائل استان های مختلف کشور به ارائه طرح و ایده می پردازند.

در دومین روز از جشنواره ایده های دانش آموزی سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و حفیظی رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران از دستاورد ها و ایده های دانش آموزان بازدید کردند.

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در بازدید از این جشنواره و ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه از طرح های برگزیده و دانش آموزان نخبه حمایت کرد.

حفیظی رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران با بازدید از بخش های مختلف جشنواره ضمن اعلام حمایت از ایده های برتر، از برگزاری این برنامه در سطح استان تهران و در راستای حل مسائل و معضلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ایده های استارت آپی دانش آموزی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

جشنواره ایده های استارت آپی دانش آموزی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد