مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 15:262018-09-07سياسي

دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی علیه ایران هستند/ در میدان دشمن بازی نکنیم


امروز دشمنان در تلاش هستند از طریق جنگ روانی و اقتصادی به اهداف خود دست پیدا کنند که باید مراقب باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم.

- دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی علیه ایران هستند/ در میدان دشمن بازی نکنیم امام جمعه اراک گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند از طریق جنگ روانی و اقتصادی به اهداف خود دست پیدا کنند که باید مراقب باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان امروز جنگ روانی گسترده ای را پیش گرفته و می کوشد از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند که باید مراقب توطئه های دشمن بوده و در زمین آنها بازی نکنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات بسیاری در حوزه اقتصاد گریبان کشور را گرفته و نابسامانی های اقتصادی به شدت مردم را رنج می دهد که این مسئله ضرورت درک شرایط حساس امروز جامعه و تلاش برای رفع این شرایط سخت را دوچندان می کند.

 امام جمعه اراک بابیان اینکه مردم در کنار مسئولان برای عبور از این شرایط سخت همراهی کنند، خاطرنشان کرد: مسئولین نیز باید دلسوزانه برای کشور کارکرده و به مردم خدمت کنند، سپردن مسئولیت ها به افراد نباید بر اساس حزب بازی و باندبازی باشد بلکه افراد باکفایت، امین، جوان و آگاه به مسائل مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی علیه ایران هستند/ در میدان دشمن بازی نکنیم

دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی علیه ایران هستند/ در میدان دشمن بازی نکنیم