مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 08:452018-09-07اقتصادي

جزییات پنج بسته حمایتی دولت برای مقابله با تحریم


دولت برای حمایت از مردم و جبران آثار ناشی از نوسانات بازار ارز که در زندگی روزمره مردم خواهد داشت به جز اقداماتی که برای ساماندهی این بازار از سوی همکارانمان در بانک مرکزی در حال انجام است، - پنج بسته حمایتی از یک برنامه جامع مقابله با تحریم را در این رابطه تعریف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین بسته مرتبط می شود با تأمین کالاهای اساسی و داروی مردم که به طور کلی می توان همه کالاهای روزمره و نیاز مردم را در این بخش دسته بندی کنیم.

در جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت که با مسئولیت رییس جمهور تشکیل شد، به صورت نهایی این بسته تأیید شد که 13 میلیارد دلار برای 25 قلم کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تا پایان سال جاری اختصاص داده شود.

وی افزود: در این راستا دارو و نهادهای کشاورزی در این مجموعه قرار می گیرند درنتیجه در سراسر کشور تمامی هم وطنان ما می توانند از این 25 قلم کالایی که اعلام خواهد شد، بهره مند شوند.

از سویی دیگر نرخ این کالاها نیز براساس 4200 تومان محاسبه می شود و از سوی مسئولان دولتی متناسب با مأموریت دستگاه های مربوط کنترل و نظارت صورت خواهد گرفت و در اختیار همه مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پنج بسته حمایتی دولت برای مقابله با تحریم

جزییات پنج بسته حمایتی دولت برای مقابله با تحریم