مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 08:562018-09-06سياسي

ساخت بیمارستان 150 تختخوابی نسیم شهر آغاز می شود


عضو شورای نسیم شهر با بیان اینکه دی کلینیک تأمین اجتماعی مستقر در این شهر پاسخگوی نیاز های درمانی شهروندان نیست گفت: عملیات احداث بیمارستان 150 تختخوابی نسیم شهر بهارستان یک ماه آینده کلنگ زنی و آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن زارعی در بهارستان ضمن ابراز خرسندی از ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در نسیم شهر اظهار داشت: در جلسه ای که با دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان برگزار شد مقرر شد با کلنگ زنی ساختمان بیمارستان در روز های آینده عملیات عمرانی آن آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که نماینده شهرستان بهارستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان در راستای اخذ مجوز جهت ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در نسیم شهر و جذب چندین خیر داشتند مقرر شد قسمتی از بیمارستان توسط برادران دهقانی که از خیرین بنام منطقه هستند و چندین خیر دیگر ساخته شود و در ادامه بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان تکمیل و تجهیز و برای ارائه خدمات درمانی به مردم در اختیار شبکه بهداشت بهارستان قرار گیرد.

عضو شورای نسیم شهر با اشاره به سهم شهرداری در احداث بنای بیمارستان افزود: شورای اسلامی 2 هکتار زمین برای احداث بیمارستان نسیم شهر اختصاص داده است که مقرر شد پس از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان 150 تختخوابی نسیم شهر آغاز می شود

ساخت بیمارستان 150 تختخوابی نسیم شهر آغاز می شود