مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 21:362018-09-05اقتصادي

استمهال وام های کشاورزی توسط بانک ها ابلاغ نشده است


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنوز استمهال وام های بخش کشاورزی توسط بانک ها ابلاغ نشده است، گفت: توسعه همه جانبه بخش کشاورزی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمود حجتی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه کنستانتره شاهرود در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی حیاتی است و باید از آن حمایت کنیم تا کشاورز نگران چگونگی عرضه محصولاتش به بازار نباشد.

وی تأکید کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی تضمینی برای رفع نگرانی بهره برداران و ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزان است و سبب ایجاد توسعه در مناطق تولید محصولات خام کشاورزی می شود که اشتغال زایی را در پی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه ما از صنایع تبدیلی حمایت می کنیم، ادامه داد: انواع اعتبارات و تسهیلات را که دولت و مجلس در این راستا در اختیار ما گذاشته اند، به سرمایه گذاران می دهیم تا عقب افتادگی شرق استان سمنان در این زمینه برطرف شود.

حجتی خاطرنشان کرد: تکلیف نهایی کارخانه کنستانتره شاهرود نیز در جلسه ای با حضور مسؤولان استان سمنان، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر دست اندرکاران در تهران مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال وام های کشاورزی توسط بانک ها ابلاغ نشده است

استمهال وام های کشاورزی توسط بانک ها ابلاغ نشده است