مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 15:062018-09-05سياسي

همه آماده ایم/ اینجا محرومیت ها برابر عزممان سر خم می کنند


رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج این روزها صحنه نمایش آمادگی بسیجیان در تمام عرصه هاست؛ آنهایی که آمده اند تا محرومیت ها برابر عزمشان سر خم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم می فرماید وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکم و به نوعی تأکید دارد که تا می توانید استحکامات و امکانات و قوای خودتان را محکم کنید تا مقابل دشمن بتوانید بایستید و دشمن نتواند جرأت اظهار وجود کند.

رهبر معظم انقلاب در آبان ماه سال 90 در دانشگاه افسری امام علی(ع)، آمادگی نیروهای مسلح را موجب بیمناکی دشمن عنوان و اظهار کردند: خدای متعال می فرماید و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوّه و من رباط الخیل ترهبون به عدوّ اللَّه ؛ آمادگی شما، دشمن را بیمناک می کند؛ نه بیمناک از تجاوز شما - که شما اهل تجاوز نیستید - بیمناک از ایستادگی شما، بیمناک از فکر حمله به شما.

معظم له می افزایند: در دنیایی که هنوز متأسفانه تکیه به قدرت سرنیزه و اسلحه می تواند در ارتباط میان ملت ها و کشورها تعیین کننده باشد، در دنیایی که قلدرانی با داشتن مشت های پولادین بخواهند سرنوشت ملت ها را در دست بگیرند - در دنیای مادی - آن ملتی از آسیب محفوظ می ماند که ثابت کند آماده دفاع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آماده ایم/ اینجا محرومیت ها برابر عزممان سر خم می کنند

همه آماده ایم/ اینجا محرومیت ها برابر عزممان سر خم می کنند