مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 10:562018-09-05سياسي

قیام عاشورا فقط متعلق به شیعه نیست/ مخاطب پیام های قیام حسینی جامعه جهانی است


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مخاطب پیام های حسینی جامعه جهانی بوده و این پیام را تمام ادیان و نژادهای مختلف انسانی به راحتی درک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله احمد مبلغی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه شانزدهمین  اجلاس پیر غلامان کشور بیان کرد: برگزاری چنین اجلاس هایی باعث بسترسازی برای تصمیم گیری در مورد مراسم عاشورای پیش رو می شود.

 وی با بیان اینکه در چنین اجلاس هایی دیدگاه های مختلفی بیان شده که باعث پیشرفت در برگزاری مراسم عاشورا می شود، افزود: برای تأثیرگذاری بیشتر این مراسم باید پوشش خبری بیشتری برای آن صورت گیرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس خبرگان اظهار کرد: از دیدگاه من برای تأثیر برگزاری این اجلاس باید یک کمیته از درون همین اجلاس انتخاب شده و اعضای این کمیته با  نگاهی به گذشته، نقشه چراغ راهی برای مراسم عاشورا طراحی کنند.

آیت الله مبلغی با بیان اینکه حرکت پیامبران متعلق به دوره زمانی خاصی نیست، تصریح کرد: حرکت انبیا الهی برای تمام نسل ها بوده و در میان آن ها هیچ حرکتی همانند واقعه عاشورا ظرفیت و استعداد جهانی شدن را ندارد.

وی ادامه داد: پیام های نهفته ای در حادثه عاشورا وجود داشته که باید این پیام ها را با به نسل های امروزی بشناسیم و باید توجه کنیم مخاطب پیام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام عاشورا فقط متعلق به شیعه نیست/ مخاطب پیام های قیام حسینی جامعه جهانی است

قیام عاشورا فقط متعلق به شیعه نیست/ مخاطب پیام های قیام حسینی جامعه جهانی است